تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر
نوشته شده توسط : soraya
یکی از بخش های اصلی لپ تاپ ایسر و البته سایر لپ تاپ ها، ال سی دی آن است که گاه با اشکالاتی نظیر ترک خوردگی و خرابی کامل مواجه می شود. خرابی ال سی دی لپ تاپ ایسر، به هر دلیل که اتفاق بیفتد بر عملکرد این دستگاه تأثیر شایانی دارد.
چه این بخش از دستگاه به شکلی رابط میان کاربر و دستگاه است و خرابی آن، این ارتباط را برهم می زند. خوشبختانه خرابی های پیش آمده در LCD لپ تاپ ایسر عموماً قبل رفع است و بسته به مشکل به وجود آمده، می توان صفحه نمایش را تعمیر کرد و یا در برخی موارد صفحه نمایش جدیدی را جایگزین کرد.

تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر

برای اینکه متوجه شویم که آیا باید صفحه نمایش را عوض کرد می‌توان لپتاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA لپتاپ  متصل کرد. در هر حال شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت تخصصی ترین سرویس های تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر به مرکز تعمیر لپ تاپ Acer مراجعه نمایید. در این مرکز پس از طی مراحل عیب یابی امکان یا عدم امکان تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر تشخیص داده شده و پس از کسب اجازه از شما، عملیات تعمیر بر روی دستگاه پیاده می گردد.
 برای اینکه از تعویض ال سی دی لپ تاپ aser خود پیشگیری کنید، نیاز به رعایت مواردی دارید.
به عنوان مثال، تا حد امکان سعی کنید:
برای تمیز کردن صفحه نمایش از پارچه های نرم و بدون رطوبت استفاده نمایید.
ضمن اینکه دستگاه خود را با کاور مناسب بپوشانید و از قرار دادن آن در محل های بلند خودداری کنید.
نکته دیگر اینکه:
 
 
برای شارژ کردن لپ تاپتان از محافظ های مناسب استفاده نمایید تا خط نوسانات برق دستگاه را تهدید نکند.

اگر صفحه نمایش لپ تاپ شکست چه باید کرد؟

از اصلی ترین دغدغه های یکه افراد دارن داین است که زمانی که صفحه لپ تاپ آن ها خراب شد چه باید بکنند؟آیا باید اقدام به تعمیر lcd لپ تاپ بکنند یا این که باید اقدام به تعویض کلی صفحه بکنند؟لپ تاپ یک سیستمی می باشد که خراب شدن بخشی از آن به کل سیستم آسیب می رساند.
زمانی که لپ تاپ شما خراب شد و صفحه lcd آن خراب شدن می توانید از یک مانیتور خارجی استفاده کنید. البته این در یک مدت زمان کوتاه پاسخ گو می باشد. به این علت که نمی توانید همیشه از این روش استفاده کنید و باید هر چه سریع تر لپ تاپ خود را یک کانون تعمیر lcd لپ تاپ واگذار کنید.زمانی که لپ تاپ شما خراب شد و صفحه lcd آن خراب شدن می توانید از یک مانیتور خارجی استفاده کنید.

خدمات تعمیر و تعویض LCD لپ تاپ

علت این که این کانون تعمیر lcd لپ تاپ هزینه های یکه برای تعمیر lcd لپ تاپ در نظر گرفته است ارزان تر می باشد این است که رضایت مشتری ها برای این کانون از جمله مهم ترین اهداف می باشد.چرا که زمانی که افراد با این مشکل مواجه می شوند استرس هزینه ها از طرفی و استرس این که از طرفی هم از کسب و کار خود مانده اند، برای آن ها بسیار دشوار است.
اما این کانون با در نظر گرفتن هزینه های کمتر برای تعمیر سعی کرده است تا مشتری ها رضایت داشته باشند.هم چنین بدانید که این کانون علاوه بر این که این بخش از لپ تاپ را تعمیر می کند بلکه، انواع بخش های دیگر لپ تاپ ها را نیز تعمیر می کند.این کانون با در نظر گرفتن هزینه های کمتر برای تعمیر سعی کرده است تا مشتری ها رضایت داشته باشند.




:: برچسب‌ها: آبخوردگی لپ تاپ,لپ تاپ شکسته,تعمیر صفحه نمایش,نصب ویندوز,نصب برنامه,نصب آنتی ویروس ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: